Lijkt het je leuk om vrijwilliger bij ons te worden, neem gerust contact met ons op.
Hiervoor kun je het contactformulier invullen.  [Contact]

Onze vereniging heeft leden.
Leden die als vrijwilliger de EHBO verzorgen bij evenementen in Heiloo e.o ==> EHBO-Posters
Leden die de herhalingslessen volgen om hun diploma geldig te houden.     ==> Herhalers

Alle leden kunnen zonder bijkomende kosten de herhalingslessen EHBO volgen.
Waar en wanneer wordt aangegeven in de agenda onder opleidingen

Heb je nog geen EHBO-diploma?
Volg dan eerst de basiscursus EHBO. [Cursussen] Deze cursus is ook bedoeld voor mensen die (nog) geen lid zijn van de vereniging. Wil je je aanmelden of heb je nog vragen? Neem vandaag nog contact op. [Contact]

Heb je een EHBO-diploma?
En wil je herhalingslessen volgen, zodat je diploma geldig blijft? Wil je misschien je kennis ook regelmatig in de praktijk toepassen? Bij onze vereniging kan het allemaal!

Herhalingslessen
Bij de vereniging krijg je van gediplomeerde docenten herhalingslessen EHBO, reanimatie en verbandleer. Heb je voldoende herhalingslessen gevolgd? Dan verzorgt de vereniging de verlenging van je diploma bij Het Oranje Kruis. Je hoeft nooit lang te wachten op de volgende interessante herhalingsles bij onze vereniging. [Agenda]

Evenementen
De vereniging verzorgt ook de evenementenhulpverlening in Heiloo en omliggende plaatsen. Bekijk het Oranjebal, de Sport- en spelspektakel in Heiloo of Alkmaar of de Intocht van Sinterklaas eens vanuit een andere hoek! Dan breng je meteen je kennis van EHBO in praktijk.

De vereniging heeft, net als iedere vereniging met kosten te maken.
Denk aan verbandmiddelen, kleding, bike's, lessen van gediplomeerde instructeurs etc.

Tarief

€ 50,-

Diploma EHBO

€ 175,-

Nieuwe leden die zich gedurende het verenigingsjaar aanmelden betalen hun contributie voor aanvang van de herhalingslessen.

De penningmeester van de vereniging stuurt u in januari per mail een factuur voor uw lidmaatschap.
Elk lid is verantwoordelijk voor een tijdige betaling van de contributie, ook al wordt deze door de werkgever betaald.
Voor vragen over de contributie en of cursusgeld van de vereniging en/of overige vragen van financiële aard kunt u contact opnemen met de heer Willem Paauw penningmeester van de vereniging.

Bankrekening NL46 RABO 0341 3820 94

Heb je nog vragen of wil je je aanmelden als lid?
Neem vandaag nog contact op. [Contact]